środa, 14 września 2016

Intro

Witam serdecznie na stronie Lazy Pancreas!

O mojej nowej chorobie dowiedziałam się 02.09.2016r. Wcześniej słyszałam diagnozy o mojej nowej przyjaciółce do końca życia, ale dopiero na początku września wszystkie moje obawy się potwierdziły.

No dobra, ale przejdźmy do rzeczy. Jak żyć? Co teraz? Studia, praca, życie, dom, pasje, hobby i podróże? Co z tym wszystkim teraz zrobić? Jak codziennie "mieć cukrzycę"? Postaram się pomóc jak mogę i na ile mogę.

Będę szczera. Powiem wam o tym, o czym nie poinformuje was diabetolog. Opowiem jak to jest od początku: diagnoza, smutek, furia, depresja, pierwszy zastrzyk, nadzieja, wzloty i upadki. Nie szukajcie u mnie alternatywnych sposobów leczenia, magicznych ziół stabilizujących cukier i uspokajającej medytacji chińskiej. To jest moje miejsce w sieci, w którym podzielę się swoją historią i pomogę wam zrozumieć. W końcu ta przyjaciółka na razie nigdzie się nie wybiera, a przed nami lata życia i funkcjonowania we dwójkę.

Zdiagnozowana "jedynka",
Martyna

2 komentarze:

  1. Jestem Ola, również mam typ 1, dowiedziałam się parę miesięcy temu. Cukrzyca to nie koniec świata, żyjemy tak jak przedtem,tylko musimy się kontrolować. Trzymam za Ciebie kciuki! :)
    PS: polecam herbatę z morwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Musimy się "wspomagać" ale żyjemy normalnie, chociaż nie ukrywam, że początki są trudne (o czym chcę szczerze opowiedzieć jak już pozbieram wszystkie myśli). Dziękuję za polecenie herbatki, z chęcią spróbuję! :) buziaki dla Ciebie i bliskich <3

      Usuń